Egész éjjel hűtöttek egy füstölő villanyautót Ürömön
Bevetették a oltólándzsát is, amellyel át lehet szakítani az akkumulátorok védőborítását.
Bevetették a oltólándzsát is, amellyel át lehet szakítani az akkumulátorok védőborítását.
A helyi rendőrök immár zéróemissziós, platós járgánnyal is tudnak járőrözni.
A triplamotoros F-150 Lightning SuperTruck hamarosan a Pikes Peaken villantja meg őrült teljesítményét.
A Renault 5 E-Tech szupersportos verziójaként debütált az Alpine első villanyautója – alaposan körbefotóztuk.
A háromféle változatban támadó megújult Audi e-tron GT akár 2,5 másodperc alatt képes felpattanni 0-ról 100-ra.
Az EU kínai importvillanyautókra kivetett védővámja valójában enyhének tekinthető, a legtöbb gyártó részvényárfolyama emelkedett a vámbejelentés nyomán. A vámok alapján úgy tűnik, az EU arra akarja ösztökélni a kínai gyártókat, hogy Európában termeljenek.
A Kínában gyártott Lotus Emeya akár több, mint 400 kW-os töltési teljesítményt is képes felvenni.
Ellenintézkedéseket is kilátásba helyeztek.
A Kínában gyártott elektromos autók versenytorzító állami támogatása miatt kivetett büntetővám jelentheti a casus bellit a Kína és az Európai Unió közötti kereskedelmi háborúban; a következő célpont pedig a kínai akkugyártás lehet, ahol az Unió belső piacán létesítendő üzemeknél is vizsgálhatják az anyacégek állami támogatását, keresztülhúzva Orbán álmait.
Ez a maximális érték, a Magyarországon is gyárat létesítő BYD autóira 17,4 százalékos pluszvámot állapítottak meg. Indul a kereskedelmi háború.
Baltával faragott formaterv, alaphangon 3 tonnás tömeg, puritán belső, hatalmas raktér és akár bőven 800 lóerő feletti triplamotoros hajtás a most először Magyarországra érkezett Tesla Cybertruckban.
Az áramvonalas Luxeed R7 süllyesztett kilincsekkel, de hagyományos visszapillantó-tükrökkel támad.
Akár szerdán bejelentheti az Európai Bizottság a döntést.
A dél-koreai gyártó hamarosan egy minden korábbinál olcsóbb új elektromos autóval rukkol elő.
Feltűnt a színen az AvtoVAZ első lokálisan zéró emissziós terepjárója.
Csekély 23 ezer milliárd forintot most a “régi technológiára” költenek inkább.
Egy QR-kód révén lehet leolvasni az akku „személyes” adatait.
A kényelmes és tágas elektromos Audi SQ6 e-tron simán legyorsul egy ordító V8-as Ferrari 360-as sportkocsit.
A négykarikás gyártó középkategóriás villany SUV-jának a gyengébb változata is több, mint 300 lóerős.
A Volkswagen ID.7 legújabb változatának hatótávja nagyobb a Budapest-München közötti távolságnál.